Klachtenregeling
Bespreek uw klacht met uw verloskundige. Het is belangrijk dat u zich goed voelt bij uw verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om u en uw kindje goed te begeleiden. We maken graag een aparte afspraak met u. Dan hebben we rustig de tijd om te praten. Als u het lastig vindt om het gesprek te voeren, kunt u iemand die u vertrouwt meenemen naar dit gesprek.
Schakel een klachtenfunctionaris in. Wilt u meer weten over uw rechten of wilt u advies? Of wilt u uw klacht eerst met iemand anders bespreken? Of vindt u het prettig als iemand u helpt bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionarissen zijn onpartijdig. Zij bespreken met u waarover u ontevreden bent en wat u zou willen bereiken met uw klacht. Zij adviseren u wat u kunt doen. Ze helpen u ook om het gesprek met ons aan te gaan als u dat moeilijk vindt. Of om een brief te schrijven over de klacht. De klachtenfunctionaris kan u en ons helpen om samen een oplossing te zoeken. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De verloskundige probeert, samen met de klachtenfunctionaris, uw klacht binnen zes weken af te handelen. Binnen deze periode ontvangt u van ons bericht wat we hebben gedaan met uw klacht. Als u de verloskundige en de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet hebt ontmoet, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie. Dit onafhankelijke investeringsonderzoek en de oplossing van uw klacht is gegrond. Zij doet een bindende uitspraak.
Locatie
Poldermeesterplein 16-18, Aalsmeer
Bereikbaarheid
Voor niet dringende zaken:
Dinsdag t/m donderdag : 9.00 – 12.00
Maandag en vrijdag : 13.00 – 14.00
Telefoon: 02790 34 41 60
